19.2.2013

Kiitos! Tack!

Toistan itseäni: suuret kiitokset kaikille yhteyttä ottaneille! Jos yksikin teistä neuloo edes yhden parin, keräykseen on tulossa jo valtavasti sukkia. Viestejä ja kysymyksiä tulvii sekä sähköpostilla, tekstiviestitse että Facebookin kautta ja yritän parhaani mukaan vastata kaikille. Kahden lapsen äidin aika ei vain ole kovin venyvä käsite, etenkään kun olen tällä hetkellä järkyttävässä flunssassa.

Jag repeterar igen: ett stort tack till alla som har kontaktat mig! Om ni alla stickar åtminstone ett par sockor så kommer vi att samla enormt sockor till insamlingen. Jag har haft fått meddelande via e-post, sms och Facebook och jag försöker att svara åt er alla. Tvåbarnsmamma har bara inte så mycket ledig tid särskilt nu när jag har en jätte hård förkylning.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti